Weer thuis

9 augustus 2018 - Den Dungen, Nederland

Na een lange vliegreis van meer dan 10 uur van Los Angeles naar Stockholm, 5 uur wachttijd en toen nog een vlucht van 2 uur naar Schiphol zijn we weer in Nederland. Rian de mama van Amber heeft ons opgehaald van Schiphol. Aangezien we niet allemaal mee terug konden i.v.m.alle bagage, zijn Harold en Carola met de trein en treintaxi naar huis gegaan. Daar waren ze net klaar met het uitruimen van de auto. Ook in Nederland is het nog aangenaam warm, zodat we niet meteen teveel temperatuursverschil hebben. Rest ons het opruimen van alle spullen, de was en het uitdelen van de souveniertjes die we hebben meegenomen. En voor de toekomst hebben we natuurlijk alle herinneringen en foto’s. Dat zijn er meer dan 1000. Het niet bereikbaar zijn, weinig moeten en niet alles gepland hebben, lege agenda willen we allemaal vasthouden in Nederland. Het drinkwater wat smaakt naar chloor, het vette en vooral suikerrijke eten willen we snel vergeten. We kijken terug op een prachtige reis met heel veel indrukken welke nog moeten gaan landen de komende tijd. Wat hebben we met zijn allen veel mogen zien en beleven.

1. Spot:
    9 augustus 2018
    Welkom thuis!! Knuffels van Spot!!!
  2. Nelly:
    9 augustus 2018
    Fijn dat jullie weer thuis zijn,met vele herinneringen !!
  3. Toon Vorstenbosch:
    9 augustus 2018
    Dank je wel voor jullie mooie reis verhalen zo hebben we mee kunnen genieten van jullie mooie reis. En weer veilig thuis. Nu eerst maar uitrusten .
  4. Joke Vorstenbosch:
    Hoi.
    Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad, maar wel heel lang! Maar dat hoort er bij. Nu weer lekker thuis, weer goed uitrusten en na genieten.
    Groetjes van ons Toon en Joke.