Los Angeles

7 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De voOnze laatste bestemming was Los Angeles. Wat een drukke stad. Alle 4 dagen alleen maar file rijden. Een uur over 20 mijl doen was normaal. Helaas moest je echt de auto pakken om ergens te komen.

De eerste dag zijn we voor we naar onze airb&b rijden naar het Hollywood sign gereden. Eigenlijk zo dicht bij mogelijk in een soort park. Leuke route. De Airb&b was echt top. 3 aparte grote slaapkamers en ook de gezamenlijke ruimte was groot genoeg. Het lag rustig gelegen aan de oost zijde van de stad. ‘s Avonds zijn we naar Hollywood boulevard gegaan, naar the walk of Fame en naar het naar het Chinees theater. Mooi om een keer in het echt te zien. De ster van Trump was afgedekt nadat deze is vernield door tegenstanders. We zijn nog eten gaan halen en gaan shoppen Tj-max voor goedkope merkkleding.

De dag erop zijn we naar Huntington Beach gegaan ten zuiden van LA. Het staat bekend om de hoge golven. Dat hebben we gemerkt. Vaak kopje onder gegaan. ‘s Avonds heerlijk gegeten bij een Oester restaurant (waar ze ook andere visgerechten hadden en lekkere toetjes) aan zee.

De volgende dag zijn we ‘s morgens rondgereden in Beverly Hills wat een grot huizen. Eigenlijk meer landgoederen. Veel dure auto’s zien rijden, geen bekende mensen gezien. Daarna zijn we doorgereden naar het Will Rogers State Beach. Nog steeds behoorlijke golven wel wat minder. De kaatste avond zijn we gaan eten bij een typisch Amerikaans hamburger restaurant.

Op onze laatste ochtend in Amerika zijn we nog naar Venice Beach geweest. Een strand voor hippies en veel artiesten. Daarna zijn we doorgereden naar het autoverhuur bedrijf en vandaaruit naar het Internationale vliegveld van Los Angeles (LAX). Terug naar Nederland na een reis vol indrukken.

1. Nelly:
    8 augustus 2018
    Heel veel indrukken mag je wel zeggen ,wat hebben jullie veel gezien.Dank je wel voor het het mee mogen lezen van al het mooi,s! Een welkom thuis Willy en Nelly
  2. Toon Vorstenbosch:
    8 augustus 2018
    Goede reis terug en veilig welkom in Nederland. Wat een super reis, we horen eenmaal thuis de verhalen wel. Groetjes Joke en Toon
  3. Rian:
    8 augustus 2018
    Het was prachtig. Alle verhalen, alle indrukken. TOP. Vanavond zie ik jullie op Schiphol. Tot straks, Rian
  4. Joke Vorstenbosch:
    Hoi.
    Wij hebben zo mee mogen reizen met het lezen van jullie reis ! Geweldig. Goede vlucht en veilig weer thuis tot gauw !!
    Groetjes van ons Toon en Joke.
  5. Dianne:
    8 augustus 2018
    Wij hebben genoten van jullie mooi reisverhalen. Wat hebben jullie veel gezien!
    Goede terugreis en tot snel. Groetjes van alle Tieltjes.
  6. Esther:
    8 augustus 2018
    Wat gaat die maand toch snel voorbij! welkom weer terug in Nederland alvast!