Eerste dag New York

11 juli 2018 - Brooklyn, Verenigde Staten

Na aangekomen te zijn op vliegveld JFK in New York waren we al snel door de douane en met de airtrain op weg naar het thrifty het autoverhuurbedrijf. We mochten kiezen uit een Kia een Dodge en een Chrysler. De laatste is het geworden. Echt top, alles elektrisch instelbaar, ieder zijn eigen stoelen, mega veel ruimte en tot slot WiFi in de auto en ieder een eigen USB oplader.

Daarna door naar de Walmart voor de eerste boodschappen. Waaronder een koelbox en eten voor de eerste dag. Wat een mega winkel en wat een keuze. Echt wel anders dan bij ons.

Op naar de eerste Airb&b. Midden in Brooklyn. Erg grappig. Idee dat ik weer op kamers zit. Alle kamers apart afsluiten omdat een nichtje van de eigenaresse in de woonkamer slaapt. Keuken is erg krap en echt koken is niet goed mogelijk. Toch even hamburgers gemaakt zo goed als het ging. Met volle maag naar de haven gelopen welke op 15 minuten lopen ligt. Daar naar Appelbees (barretje) geweest. Kids hebben pech ze mogen in New York pas vanaf 21 alcohol drinken. Alcohol vrij was ook lekker. Daarna om 23 uur plaatselijke tijd naar bed. In totaal allemaal (op wat slapen na in het vliegtuig) 24 uur wakker gebleven. Hopelijk scheelt dat met de jetleg.

1. Esther:
    11 juli 2018
    Fijn dat de reis goed is verlopen en jullie daar veilig zijn aangekomen 🇺🇸!!