Damascus

14 juli 2018 - Damascus, Virginia, Verenigde Staten

Het was een rit van 6 uur naar Damascus, maar de moeite waard. We hebben vooral door een heuvelachtig gebied gereden. Lekker gepicknickt onderweg. Onze eindbestemming op White Snow mountains was geweldig. Midden in de bergen langs een beekje. Daar hebben we op open vuur kunnen BBQ'en. Amber trakteerde nog op koekjes met gesmolten marchmellows en chocolade. Jammie. Echt Amerikaans gezond. Alles is hier extra gezoet t.o.v. Nederland. Ook fruitsap proeft als niet aangelengde ranja. Water toevoegen dus maar. Het huis in Damascus had op iedere kamer lampen met een ventilator erboven. Het leek net alsof we in een film waren gestapt. Zo ie zo onwerkelijk dit allemaal in het echt mee te maken. De veranda was ook geweldig en de schommelbank en schommel aan de boom ook.

De buren hadden een hoop kippen en kalkoenen. Na het ontbijt de broodresten aan de kalkoenen gevoerd. Wat een beesten. 1 Ervan trok een hele boterham bij Harold uit zijn hand, rest erachteraan, erg grappig.

Wat echt anders is zijn natuurlijk de stopcontacten. Maar ook de badkamerkranen zijn even wennen en voor ons terug in de tijd. Warm en koud moet je apart toevoegen, niks thermostaat kraan. We hebben inmiddels in 3 totaal verschillende accommodaties geslapen en zien zo duidelijk verschillen binnen de verschillende staten. Op naar de volgende in Nashville.