Nashville

16 juli 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Na de eerste paar drukke dagen doen we het rustig aan en zijn twee dagen in Nashville Tennessee. We zijn de tijdsgrens gepasseerd toen we vanuit de staat Virginia de staat Tennessee binnen reden. Het is nu 7 uur vroeger dan in Nederland. We waren al om 14 uur op de plaats van bestemming. We slapen in een studio in de kelder bij Clint Alphin. Hij is beroepsmusicant. Zijn albums staan ook op Spotify. Hij speelt met name Countrymuziek. Het is in zijn huis een komen en gaan van muzikanten en er staan de nodige instrumenten in huis. Helaas voor Jop geen drumstel. Clint heeft ook al twee keer muziek gemaakt in Nederland. In Goes en Dronten.

De eerste dag zijn we naar Cooter's place geweest waar een museum is van de Dukes of Hazzard. Het is eigendom van Ben Jones de garagehouder in de Serie. Erg leuk hierover herinneringen op te halen. YeeeHaaaa

Vlak erbij was een winkel met Country kleding. Harold heeft hier een cowboyhoed gekocht. Staat hem top. Dit om te voorkomen dat hij verbrand. Het is in Nashville 34 graden en we gaan nog warmer weer krijgen.

Daarna zijn we naar downtown Nashville gegaan waar we foto's hebben gemaakt bij What lifts you Wings. Witte vleugels op een zwarte muur. We hebben lekkere hamburgers gegeten en milkshakes gedronken bij Burger Republic.

Tot slot hebben we de eerste avond afgesloten met een country musicshow bij Station Inn. Was echt geweldig zowel de zang als de muziek zelf.

De tweede dag zijn we rustig gestart met een laat ontbijt. Hierna zijn we naar de Outlet stores van Opry Mills gegaan. De heren vonden de Outdoor World geweldig. Een echte mannenwinkel met allerlei soorten wapens en messen en alles om in het wild te overleven. Amber was in haar nopjes met alle winkels met kleding en schoenen. Carola was gek op de countrylaarzen. Er was zoveel te zien en Amber was zo blij met deze shopkansen dat we besloten er een hele outlet dag van te maken en het museum uit te stellen naar de vertrekdag richting Eutaw. Te meer omdat het daar regenachtig weer is en we daar binnen niet veel kunnen doen.

's Avonds zijn we in Printers Alley naar de Bourbon Street Blues and Boogie Bar geweest waar we o.a. heerlijk gefrituurde Alligator hebben gegeten terwijl er een liveband speelde. Helaas moesten we daar om 21 uur weg aangezien er daarna volgens de wet geen minderjarige onder de 21 in een kroeg mogen zijn. Op zich prima regel waren wij ook weer tijdig terug.

1. Nelly:
    17 juli 2018
    Goed gedaan superom op zulke plaatsen te slapen en een outlet er achter aan genieten maar!! Groetjes aan iedereen...