Musicians Hall of fame en Eutaw

17 juli 2018 - Eutaw, Verenigde Staten

Gezien de weersvoorspellingen (regen en onweer) zijn we in de ochtend naar het Musicians Hall of Fame museum in Nashville gegaan. De historie van de huidige muziek werd goed uitgelegd en ook kon je op elektrische muziekinstrumenten zelf muziek maken. Dat hebben we natuurlijk gedaan. Daarnaast was er uitleg over veel verschillende artiesten. Natuurlijk ook Elvis en Jimmie Hendrix (roepnaam van Carola bij Defensie, dus voor haar speciale betekenis). Het bezoek was de moeite waard.

Rond de middag op weg naar Eutaw in de staat Alabama. Een plaatsje tussen Nashville en New Orleans in. Het ligt mooi bij een privé meertje. Onderweg kwamen we langs een moerasgebied. Daar zie je de boomstompjes staan. Helaas was een foto maken niet mogelijk.

Jop en Amber maakten meteen gebruik van het bubbelbad terwijl Dennis buiten ging relaxen en Harold en Carola boodschappen gingen doen.

1. Rian:
    Blijft leuk
    Iedere ochtend eerst even jullie verhaal lezen en de foto’s bekijken
    Top, Rian
  2. Toon Vorstenbosch:
    17 juli 2018
    Mooi om jullie te volgen, je verhaaltje te lezen en de foto's te bekijken. Wat een super reis. Geniet er van. Groetjes Joke&Toon.
  3. Nelly:
    17 juli 2018
    Het is de moeite waard!!Elke dag weer!!Groetjes allemaal!!