New Orleans

18 juli 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Na de ochtend nog even extra relaxtijd te hebben genomen in Eutaw waarbij we een was hebben gedraaid, zijn we in het zuiden aangekomen. Het was even slikken toen we op onze bestemming aankwamen. Het huisje was prima en in de keuken  wren prima pannen aanwezig waar we onze kippetjes in warm konden maken. Wel een ander soort kooktoestel maar werkte prima. Het was een buurt met halve auto's, auto's met platte banden veel gaten in de weg en alleen maar donkere mensen. Op zich geen probleem maar geen buurt om 's Avonds laat rond te lopen. We zijn wel naar French Quartier gelopen om de stad te bekijken ook de mindere gedeelte. Voor de veiligheid een Uber ( taxi) terug genomen. Dennis had besloten om niet mee te gaan. Wat maar goed was want de kroegjes mocht je pas in vanaf 18. Jop en Amber hadden mazzel dat ze ook alcohol mochten drinken, echter Amber geen sterke drank. Na French Quartier en de Mississippie bekeken te hebben met een heuse Mississippi stoomboot zijn we richting Frenchman street in de wijk Marigny gegaan. Hier zaten een hoop kroegjes met live jazz muziek. We hebben het niet laat gemaakt omdat we de dag erna ongeveer 6 uur moeten rijden naar Houston.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade